Digitale verwerking facturen
Ondernemers kunnen via onze cloud omgeving gebruik maken van scan & herken. Wij maken hiervoor gebruik van de online software van Basecone. Via Basecone kan de verwerking van facturen volledig gedigitaliseerd worden. Op dit moment is scan & herken mogelijk in combinatie met Exact, Twinfield, Unit4 en Visma.
Het aanleveren van facturen gaat eenvoudig via de mail, de mobiele app van Basecone of via slepen van bestanden. Elke administratie heeft een eigen mailadres, waarnaar de facturen gemaild kunnen worden. Met de Basecone app kunnen kassabonnen gescand worden.
Hoe vollediger de administratie gevuld is, hoe beter de facturen herkend worden. Basecone genereert een boekingsvoorstel op basis van de scan. Als de boeking akkoord is wordt deze geboekt in de online administratie in bijvoorbeeld Twinfield of Exact. Bij de boeking in de administratie is ook de scan van de factuur zichtbaar, ideaal als je later een factuur wilt terugzoeken! Je hoeft dus niet meer te zoeken in ordners.
Scan & herken maakt het mogelijk om de administratie volledig digitaal en real-time te verwerken. Dat betekent altijd en overal inzicht in je financiële positie èn al je facturen en documenten zijn online beschikbaar.
Wil je meer weten over de mogelijkheden van scan & herken of een afspraak maken voor een demo? Neem dan contact met ons op nummer 085-4890930.