Aan de slag met scan & herken!
Ondernemers kunnen via onze cloud omgeving gebruik maken van scan & herken. Wij werken hiervoor met de online software van Basecone. Via Basecone kan de verwerking van facturen volledig gedigitaliseerd worden. Op dit moment is scan & herken via ons mogelijk in combinatie met Exact en Twinfield.
Facturen kunnen gemakkelijk worden aangeleverd via de mail of de app van Basecone. Elke administratie krijgt van ons een eigen mailadres, waar de facturen heen gemaild kunnen worden. Dit mailadres is gekoppeld aan de administratie. De Basecone app is ideaal voor het scannen van kassabonnen. De app is gratis te downloaden voor IOS en Android.
Hoe vollediger de administratie gevuld is, hoe beter de factuur herkend wordt. Als de boeking akkoord is kan deze worden doorgezet naar de administratie in bijvoorbeeld Twinfield of Exact Online. Bij de boeking in de administratie is ook de scan zichtbaar, ideaal als je later een factuur wilt terugzoeken!
Via Basecone is het mogelijk om je administratie volledig digitaal te verwerken. Daarnaast zijn alle facturen online beschikbaar in de administratie.
Wil je meer weten over de mogelijkheden van scan & herken of een afspraak maken voor een demo? Neem dan contact met ons op via nummer 085-4890930.