Online administratie

De administratieve processen vormen een belangrijk deel van uw onderneming. Als u de administratie van uw bedrijf goed op orde heeft komt u niet snel voor verrassingen te staan.

Met online software kan de administratie van uw bedrijf steeds verder worden geautomatiseerd. Hierdoor kan erg efficiënt gewerkt worden en bent u minder tijd kwijt aan de administratie. Er zijn diverse mogelijkheden om de processen binnen uw bedrijf verder te automatiseren. 

Het is mogelijk om de administratie volledig digitaal te voeren met onze software. Hiervoor maken we gebruik van online administratiesoftware, waarbij scan & herken en digitale facturatie geïntegreerd zijn. Door een koppeling worden de banktransacties van Rabobank, ABN AMRO en ING dagelijks automatisch ingelezen. De gegevens uit de salarisadministratie kunnen tevens gekoppeld worden met de online administratie en zelfs met kassasoftware. U kunt gebruik maken van handige apps voor scan & herken, autorisatie van inkoopfacturen, declaraties en inzicht in uw cijfers.

Al deze data vormen de basis voor uw managementinformatie die realtime bijgewerkt wordt op basis van de online administratie. De begroting en liquiditeitsprognose zijn tevens opgenomen in de online managementinformatie. U heeft dus continu inzicht in de cijfers van uw bedrijf! We laten u graag de mogelijkheden zien! Om een afspraak te maken kunt u contact opnemen met Judith Brouwers.


Voor ondernemers

  • Wat zijn de mogelijkheden om mijn administratie verder te automatiseren?
  • Met welke software kan ik digitaal factureren?
  • Welke software past bij mijn bedrijf?
  • Hoe werkt scan & herken? 
  • Wat moet ik regelen als ik mijn administratie volledig online wil gaan voeren?
  • Hoe kunnen jullie mij begeleiden bij mijn administratie?
  • Ik wil ook zo'n mooi dashboard, is dat mogelijk?

Meierij Accountancy & Advies ondersteunt onder meer de volgende administratieve software:

online administratie software