Ervaren assistent-accountant
Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?
Werk je momenteel bijvoorbeeld op een kantoor dat net gefuseerd is en merk je dat er veel veranderingen zijn, waardoor er minder ruimte en vrijheid is dan voorheen? Wil jij je verder ontwikkelen bij een onderscheidend en groeiend accountantskantoor waar je weer volop de ruimte krijgt om in de breedte voor klanten te werken? Ben jij betrokken en proactief? Dan ben jij de ervaren assistent-accountant die uitstekend binnen ons enthousiaste en gezellige team past. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!
Wie zijn wij?
Onze reis begon in 2010 toen Judith besloot dat ondernemers een accountant verdienen die verder gaat dan alleen de cijfers. Wat ons anders maakt?
Wij zijn niet alleen de accountant, we zijn de partner voor ondernemers op de reis met hun bedrijf. We staan naast de ondernemer in elke fase, met proactief advies dat echt impact maakt. We zijn betrokken, persoonlijk en altijd up-to-date met onze online administratie, zodat ondernemers op elk moment de juiste beslissingen kunnen nemen.
Herken jij jezelf hierin?
Als eerste aanspreekpunt voor jouw klanten begeleid jij hen van A tot Z. Jouw klanten staan op nummer één; je weet precies wat hen bezighoudt en speelt hierop in. Je krijgt energie wanneer je klanten vooruit kan helpen met hun administratie en vragen. Met een kritische blik verwerk je administraties, analyseer je cijfers, stel je jaarrekeningen samen en verzorg je belastingaangiften. Je benut alle mogelijkheden om de administratie te digitaliseren.
Je bent toont initiatief en eigenaarschap, signaleert belangrijke zaken voor jouw klanten en bespreekt deze met hen. Je helpt ondernemers niet alleen met hun administratie en cijfers, maar toont oprechte aandacht voor de ondernemer en het verhaal achter de cijfers.
Wat vragen we van jou?
- Inzet: Jouw inzet voor 24 tot 40 uur per week, verdeeld over 3 tot 5 werkdagen.
- Brede interesse: Je vindt het leuk om in de breedte te werken en alles voor een klant te regelen.
- Persoonlijkheid: Jouw betrokken en proactieve persoonlijkheid past bij onze onderscheidende aanpak.
- Eigenschappen: Je bent enthousiast, empathisch, betrokken en toont eigenaarschap.
- Ervaring: Werkervaring als assistent-accountant.
Ga jij samen met ons voor kwaliteit? Wij bieden je:
- Flexibel in te vullen functie: Vrijheid en ruimte om je eigen initiatieven te realiseren en werktijden die je kunt afstemmen op je privéleven.
- Ruimte voor kwaliteit: De tijd en ruimte om je werk goed te doen en kwaliteit te leveren. Jouw inzet wordt bij ons niet uitgedrukt in een facturabel percentage.
- Ontwikkelingsmogelijkheden: Ruimte voor het volgen van gerichte trainingen, cursussen en opleidingen.
- Doorgroeimogelijkheden: Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, door te groeien en je carrière naar een hoger niveau te tillen.
- Passende arbeidsvoorwaarden: Afhankelijk van opleiding en ervaring.
- Goede werk-privé balans: Wij weten hoe belangrijk het is om voldoende tijd voor jezelf en je familie te hebben.
- Bijdrage aan groei: Meehelpen aan de groei en ontwikkeling van Meierij Accountancy & Advies.
- Een leuk en gezellig team: Ervaren collega’s die je ook tijdens de gezellige teamuitjes beter leert kennen.
- Werkplek: Een fijne en moderne werkplek op een goed bereikbaar kantoor.
- Software: We werken met Basecone, Twinfield, Exact, Nextens, Hix, Visionplanner en Infine.
- Extra's: Heerlijke verse bonenkoffie, lekkere thee én vers fruit en mooie lunchwandelingen in Sint-Oedenrode.
Is jouw interesse gewekt?
Denk jij de ideale kandidaat te zijn die we zoeken? We willen je graag leren kennen en zijn benieuwd naar jouw verhaal: wie ben je en wat drijft je? Stap in een werkomgeving waar vrijheid en waardering voorop staan en ervaar hoe het is om weer met plezier naar je werk te gaan.
Voor meer informatie over onze vacature kun je contact opnemen met Judith Brouwers via telefoonnummer 06-51771363. Jouw sollicitatiebrief met CV kun je mailen naar j.brouwers@meierijaccountancy.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.